CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, March 23, 2009

~.~


dengan berwajah sedikit baru,
page ni sedikit ok dari dlu,,

adik beradik wondergirl nobody!
wonderpets!--- woooohooo- britepukan---^^




Lagu nk denga download sndirik,,




credits to : zafirah n hafizah assistant blogging (mes bkn name sebenar)

25 .:

[z@ck] said...

waa..ak glamer..
hahaha..

Qistina Fahimi said...

haha..
lawak giler muke korang!!
anyway dude,
blog ko dah lawa dah,
hope to see more upcoming post after this..
daa...

Anonymous said...

agagagaga...sudah agk chantek..bgus..kalo x cm dok kt gua kn...x gitu..huhuhuu

farieha said...

blh tahan gak arr blog ni..wohohoho..klakarnye muke org paling depan skali tu..kk class z1b..serious semacam je

afiqafandy said...

maseh ats galakan,,
haha,, x tau ble nk pos lg,,
ape2 pon, yg tengah tu daftar jadi ahli wonderpet masuk kabel,, haha

Anonymous said...

yg paling cute, org kat tengah ya...haha..muka kau mcm shrek jak.huahua

Soileyh Sapphire said...

post yg xleh dblahkan...
kuantiti post pon sgt sedikit, mungkin afiq mementingkan kualiti (ISO standard tinggi melangit?)
hakhak
ape yg penting?
kerjee-sama!

Sharz One said...

lg cntek ltk gmba ak sorang jerk...
yg due eko 2 wt spoilll...
seko org asli srwk..
seko maplei...
wakakaka...

♫amarjari♫ said...

selamat anjing lauutt ♫
....

di tepi lauut.. ♫♫

Mr Daha said...

xabis2 pomot.. yela2, aku komen gak la blog ko ni. blog ko best.. bagus.. cantik.. sungguh berinformasi.. sangatx10000 menarik dan cool.... :)

p/s: aku ske gamba ko edit.. cute..

afiqafandy said...

haha!!

dahahahaha ha- ha.

adhahaha,,,

ko mmg pandai berkata katahaha..

truskan menjadi saksi ok!

mR SyamEL said...

cute gle yg kanan 2..
wakakakkaak..

Anonymous said...

haha pe keje la ko ni afiq wat wonnderpet lak..bak kate dr ain late developer...haha jgn mara eh gurau2 je..dah lawa arr blog ko

Unknown said...

gmbr berikut merupakan wonderpet edisi bahasa tamil yg baru diwujudkan di tv9.. harap maklum

[z@ck] said...

btol kata att..
late developer..
wahahaha

-itu gadis- said...

weyhh..lagu ni ak wat ringtone hp ak..hohoho..

ate muke kome nie dh mcm per ak tgok..

♫amarjari♫ said...

ceh!
beriya suro aku wat new post!
ko haram lg laaa
dk kumpol komen
xleh blaa
hahahaa

fatin said...

oih wonderpet..
meh tlg ak..
ak dlm ksusahn..
tlg wat esemen ak..
pastu tlg stdy utk exam nnt..
okeh?? thanxx~ =D

shedah and fakhri said...

wei afiq.. apsal la hg x post bnda bru.. bla open blog hg ja msti bosan... bdw.. tekak aku still rasa ayam lg la.. :D

afiqafandy said...

yang ke 20 aku punya!!!
hahahaa

xpaaaa,,

janji FREEEE,,,

HAAHHAA

btui kan daha??

hahahahaaa

Mr Daha said...

ha3.. xabis2 psl makan free.. aku coment yg ke21! ha3..

shedah and fakhri said...

stp kali mai blog afiq tobat lahom kecewa... cilakak kambing betoi afiq nie... dok kompol coment bnyk2... wei cemuih dah aku... wat benda bru skit la.. crita la hg jd loser sbb kalah poker ka... menarik gak... hahahahaha!!!

afiqafandy said...

loh,, aku mls nk update la cek,,,

nnt2 laa.. aku jarang online pun..

hahaa,, x main la duk dpn laptop ja.

kehidupan di luar sane lagi menarik!!!

ada van de kamp said...

afiq sila update. aku dh nk muntah bukak2 tgk muka KK kls aku tu. hashrul jgn maraa plk. heheh

iZzy aNne said...

sengal ko kelabit